Blogging

Ik weet niet precies waarom ik deze blog start. ’t Is niet dat ik de wereld zo veel te vertellen heb. Ik denk dat het eerder iets is voor mezelf. Een klankbord voor m’n soms al te actieve geest. Of misschien wil ik gewoon ‘hip’ zijn, dat kan ook.

 Sowieso merk ik nu reeds dat heel dit lolletje me een hoop gefoeter en gemekker zal opleveren. M’n eerste ‘post’ was eerder een test. Na drie keer deleten en meerdere keren herwerken, en dat enkel voor een test leek het me ergens naar en heb ik het gewoon zo gelaten.

 Het blijft dus bij klankbord, een technisch hoogstandje zal dit nooit worden.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

