Kompjoeter! (part 3)

De computer werkt weer :D Ik weet dat ik kan vertrouwen op mijn helden :D Leve Vier ! Leve Femeref ! Leve Krullerei ! Leve Leve !

5 Dagen voor de deadline liet Femeref me weten dat de computer, dé computer (met MIJN bakkie en MIJN euh.. dingetjes allemaal) helemaal weer werkt en zo ! Alleen nog nieuwe software er op en ik heb weer een ronkend stukje Miekebeezt in huis!

 Leve Joepie! Leve Eureka! Leve hoera!

 ***** (de blog wordt nog geupdate via het werk) *****

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

