Kompjoeter! (part 4 & final part)

Vandaag mocht ik de computer gaan halen bij ‘lei en ‘ref. Ik had er al lang genoeg naar uitgekeken. Na een spannende en lange rit in de lift, kwam ik boven, spurtte naar de computers (er stonden er drie), zag een poepke dat op dat van mijn comp trok en … begon te wapperen van “waar is mijn computer,waar is mijn computer???!!!” … Mijn comp stond er niet tussen… maar hij stond veilig in de gang, met Vierken die er de wacht bij hield :’).

ALs cadeautje voor de pc, omdat hij zo flink is geweest, ben ik dan ook maar een ‘TrackMan Wheel’ gaan kopen. Dat wou-ie al lang, maar tot nu toe vond ik de fed-ex muis goed genoeg voor hem. (en het moet gezegd worden, hoevelen hebben er zo een muis?). Maar nu heeft-ie dus weer iets apart, en hij is blij :)

En nadien ging ik naar de mediamarkt, om m’n GSM die intussen al meer dan twee maand binnen is wegens een fabricatiefout (ik hou het eerder bij het feit dat ze de kopers er allemaal laten aan prutsen bij een laatste model.) en kreeg ik te horen dat ik ‘m nooit meer terug zou krijgen, maar dat ik een bon kreeg voor dat bedrag om een nieuwe te kopen. Een probleem aangezien de mediamarkt niet meer met siemens werkt en ik bij siemens zweer. Na heel wat gezaag, gejammer en geklaag heb ik de verkoper dan toch zo ver gekregen om de laatste modellen die hij had van siemens me voor te leggen, en ik heb nu een model dat op zich minder ‘zwaar’ is voor net iets meer geld, maar zonder camera! Eureka! Heel wat afscheid nemen en welkom heten vandaag.

VAARWEL:

mouse.jpg

WELKOM:

mouse2.jpg

VAARWEL:

compcrash.jpg

WELKOM:

comp2.jpg

VAARWEL:

gsm1.jpg

WELKOM:

gsm2.jpg

En als kers op de slagroomtaart hebben ‘lei en ‘ref voor een waar festijn gezorgd op de flank van m’n pc met m’n poetry magnets:

comp1.jpg

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

