Gedachtengang.

Gedachtengang van hoe het einde van m’n werkdag gisteren ‘voelde’:

Optrekken – rond punt – staren naar onze drie nieuwe mooie windturbines – rond punt over – iewie – file! – iewie – sigaret opsteken en ruit en dak open – *oef* – even ogen toe – kijken want veel vrachtwagens wel! – iewie – as waait in mijn gezicht! – iewie – *knipper met ogen* – lang stilstaan – verveel – verveel – verveel – rood licht – blijft rood – *zucht* – juij! beweging! – auto in eerste … – au-to-in-eer-ste – niets. – ? – pedaal indrukken en auto in eerste – pedaal komt niet terug – iewie ! – waar is pedaal? – pedaal zit vast – ? – pedaal loswrikken – *nnnggg* – lukt niet! – iewie ! IEWIE ! – auto in 2e? – niets – auto in derde ? – niets – … – auto in achteruit misschien? – *kraAaAàààAkk!* – IIEEWIEEE! – mooi, braaf, pook terug in neutraal – oei – geen auto’s meer voor mij – veel vrachtwagens àchter mij! – file ! iewie – MIJN file ! – oeh – *zucht* – NU begin ik boos te worden – niét boos worden – *denk* – N. bellen – “Help!” -” ah.. ah.. oh.. ah … *zucht* .. kosten .. ok … veel.. ah .. *zucht* ja, dag hé bedankt!” – intussen verder vanalles probeer – pedaal losruk – goed, gelukt! – pedaal voorzichtig terug intrap – auto in eerste (lukt!) – auto rijdt! – auto rijdt? – waarom rijdt auto? – koppeling is nog ingeduwd? – ??? – koppeling los – auto blijft rijden – koppeling in – auto blijft rijden – iewie ! – mag ik nu remmen? – iewie ! – auto aan kant zet – *naar vrachtwagenchauffeurs zwaai dat ze mogen passeren- (wat een engelengeduld, die mannen!) – auto af – *zucht* – auto terug aan – in eerste – IN EERSTE ! – iewie ! – auto rijdt niét als ik koppeling induw! – voorzichtig rij – ! – ! – ! – de auto rijdt terug!

Gelukkig heb ik vrienden die iets van auto’s kennen :’)

Nu weet ik dat het

* of mijn koppeling is (worst case scenario) (212 euro)
* of mijn koppelingskabel is
* of mijn hydraulische pomp is (117 euro)
* of mijn injectiepomp is
* of de pomp van mijn koppelingspedaal is (171 euro)
* of  mijn koppelingscilinder  is

Neemt niet weg dat ik onnoemelijk slecht gezind ben… lang geleden denk ik dat ik ZO slecht gezind liep.. héél lang geleden :)

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

