Drukke tijden

Tanken – check
Iets nieuw kleren trouw? – morgen misschien – yep, jurkje :)
Kapper – ach, gewoon stijl of krullen of opgestoken, geen kapper
Strik voor op auto – mama zegt:”beter van niet, je wil geen aandacht met dié auto”
Telenetrekening betalen – zoals u ziet – check
Tönissteiner kopen voor L – check
Op bezoek bij L in het ziekenhuis – check – ze ziet er schattig uit, ’s werelds mooiste paaseitje!
I. haar laptop terugbezorgen – staat klaar, morgenavond, als we het over haar nieuwe job hebben – ze heeft ‘m nog steeds niet opgehaald
Bloggen over Barça – bijna -halve check
Met auto naar schouwing – zondagavond bij de garage – hij is erdoor, volgens mij geeft m’n garagist een vijftigje aan de keurder :’)
Vervoer vinden voor zondag – onoplosbaar probleem voorlopig wegens vorig punt – GEVONDEN!
Verjaardagen in GSM zetten – vanavond misschien! Of net nadat ik de eerstvolgende verjaardag vergeten ben en weer verteer van schaamte
Tekstje trouw D. afprinten – check

Huurcontract voor A. vertalen – morgen! Spannend!
Bij L. voor kalender D. – DRINGEND! Zondag misschien? Indien niet te moe van trouwfeest
T. zeggen dat ik ’s nachts écht gemener ben dan ik in het echte (normale) leven ben – check
Bloggen over staking vovvo – volgende week tijdens nacht? Ook al kan ik niet meer bloggen vanop vovvo
K. een HELE GROTE portie aandacht geven – DRINGEND! Verpest dit niet
Cadeautje W. en M.R. – volgende week, als ik er al op kom wàt te kopen
Naar huurdersbond – volgende week – haha.ha.HA!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

