Gekke Namentocht

Ik werd vanmorgen wakker, en ik viel terug in slaap. Of nee… ik deed een klein dutje, en ik viel terug in slaap, en uren later werd ik weer wakker uit mijn klein dutje.

En ik besefte dat het er op zat, onze gekkenamentocht…

Veel plezier gehad, dat zeker: Het eerste pretoogje, en spookijden in den donker, en wegen speciaal geobouwd voor hoovercrafts, en strontjes, en schelpjes, en spanningsregelaars die het opgeven, en goh, zoveel, veel te veel!

Maar goed, vooral, eerst, de plakkaten, want daar draaide het om!

gekkenamentocht1.jpg

Ee ! Ee mist …

Daarvoor en voor meer en ander kan je ook even kijken bij Krul en Fem.

En meer verhaal komt er ook nog wel bij, maar nu eerst dutjes en zo doen.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

