Voodooverjaardag

:o

Het telefoontje dat m’n eerste dutje vandaag verstoorde was van Krul. Fem had haar overtuigd om me te bellen, en toen ik – met m’n lip nog in dutpositie geplooid – rond 13:00 u opnam met “goeiemorgen”, was het enige dat ze wist uit te brengen: “je cadeautje is er! je cadeautje is er! je cadeautje is er! …. je cadeautje is er!”.

Ik had in Nederland al vernomen dat het besteld moest worden, of was, maar dat het er vandaag al was, was een complete verrassing voor me.  En voor hen blijkbaar ook.

Mijn eerste cadeautje, bezorgd door TNT! (En ook al heb ik er ooit 14 dagen met véél tegenzin gewerkt, ik ben ze nu uiterst dankbaar)

In het grote kartonnen pak zat het cadeautje, dat ook mooi was ingepakt. Zwart papier, met grote confetti, nog es ingepakt in doorschijnend papier. Direct feest in huis! (Feest dat nu aan mijn voetzolen plakt)

En IN en In en IN het pakje zat iets dat ik al hééééééééééééééééééél lang wou, maar nooit bestelde/kocht, omdat het de verkeerde kleur was…. en Fem en Krul, die kunnen goed surfen (nog beter dan mij), zij hebben het gevonden!

Mijn eigen superdeluxe megademax fantastische VOODOO MESSENSET!!!!!

voodoo.jpg

Best een grote rakker in het echt ook :)

Ik blij!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

