Boosgriep!

Ik heb ‘m ook gehad, de fameuze buikgriep. De porseleinen troon werd een echte processie van Echternach. Het beterde niet, het verslechterde enkel.

Het resultaat van al m’n miserie was dat ik boos werd op iedereen…

Ik wentelde me in zelfmedelijden van de hoogste graad, en wie durfde zeggen “wééral buikgriep???” kreeg de wind van voren (bijna letterlijk), en werd de neus afgebeten… Wie me vroeg of ze iets konden doen voor me, kreeg te horen dat ik toch niemand wou zien (maar bij het afleggen van de telefoon was ik boos omdat ze andere dingen te doen hadden dan naar mij te bellen) en op m’n werk was ik boos om dat ik hen moest bellen dat ik ziek was…

Maar ik ben er bijna door! Twee stappen vooruit, een halve achteruit en binnen een paar dagen kan ik weer racen zoals vanouds!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

