:o !

Leve de buren! Leve de post!

Vandaag stond m’n buurman aan de deur (Nederlandse buren zijn zo gezellig en leuk), met een -ik schrok ervan- behoorlijk groot pak in z’n handen. Ik wist direct wat het was, want ik had het zelf besteld, maar persoonlijk had ik het véél (zo’n 4 maal) keiner verwacht.

Ik begin te geloven in online bestellen… ’t Is intussen de vierde keer dat ik het doe. Eén keer kreeg ik m’n geld zonder problemen terug omdat het artikel niet meer voorradig was, één keer kreeg ik een tegoed bon omdat ik het concept zelf niet goed doorhad en ik dus gemaild had dat er een foutje in de bestelling geslopen was (annuleren kon niet, een fikse korting krijgen voor de volgende bestelling wel, heel commercieel), en de volgende twee keren ging het dus volledig goed.

Ik ben benieuwd wat bol.com zal opleveren. Farinelli, waar ik al een eeuwigheid tracht aan te raken, en waarvan me bij de Fnac is gezegd dat de DVD niet meer geproduceerd wordt, stond ertussen als ‘importartikel’. “Even proberen toch”, dacht ik, en ‘hup’, de bestelling was geplaatst. 4-6 Weken wachten wel… wordt vervolgd.

kdoo

kdoo2

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

