Soms bestaan ze dan weer niet…

Engeltjes komen en gaan, en als ze gaan, dan is ’t doorbijten!

Als je even twee auto’s hebt, dan kunnen er ook maar twee kapot gaan. Gelukkig, want dat is meer dan genoeg.

Gelukkig woon ik op zo’n moment in Holland, en staat er niemand van te kijken als ik het ene moment de polders intrek met m’n kerstboom op m’n bolderkar gebonden, even later met lege kar terugkom, en met de lege kar verder trek, richting Albert Heijn, alwaar ik de kar goedgemutst vul en terug heimwärts trek.

boodschap

Nu goed, neemt niet weg dat m’n goede muts deze week niet al te veel heeft opgestaan. Beide auto’s zijn nog steeds kapot. De ene heeft kuren (en geen enkele VW-dealer vindt het probleem), en de andere heeft een lekkage in het stuurhuis. Hallelujah, direct goed voor 1000 euro.  Gaan die dealers wat gewichtig staan doen van “jaha, want we moeten ‘m daarna nog afstellen en zo ook.. “, ervan uitgaande dat een vrouw toch geen benul heeft van wat ze aan ’t zeggen zijn… Zouden ze es moeten weten dat ik alles dat ze zeggen in 4 talen kan herhalen en meestal wel weet waar ’t euvel verstopt zit.  Maar goed, m’n volvo-Kenntnis ten spijt kan ik er niet omheen. Hij moet gemaakt worden, en ’t zal geld kosten.

Bah. Baal.

3 reacties

Opgeslagen onder Blogging

3 Reacties op “Soms bestaan ze dan weer niet…

  1. severine

    zo’n kar wil ik ook dedju

  2. met sportbanden, zoals de mijne? :’) (‘k ben ermee naar de garage geweest, maar die kon de ruiten niet blinderen :/)

  3. severine

    sportbanden van pirelli, een spoiler, shiny velgen en een woofer!

Geef een reactie

