Thailand – Bangkok part 2

2 Maart

En toen kwamen we aan in Bangkok zelf. De taxirit naar Bangkok city ging vlot, maar het was een goeie maatstaf om te weten dat ik in het vervolg en toeristil zou moeten nemen, want ik was zo ziek als een hond toen ik er aankwam… (Vooral doordat de chauffeur niet kon rijden, neem ik aan). De rest van de reis nemen we enkel nog tuk-tuks, en eenmaal je er aan gewend bent, vallen ze behoorlijk goed mee, D.. :)

We werden mooi aan het begin van de straat afgezet door onze chauffeur, en Lamphu House was alles wat het beloofde, een oase van rust midden in het toesristische centrum.

Later volgt meer (ik zit goed achter) Maar de computers zijn soms zo een hel hier dat de zin van hettypen je binnen de tien minuten vergaat.

(zoals deze computer wel haakjes heeft, maar om de een of andere bizarre reden mijn foto*s niet wil aanvaarden… )

(intussen wel eentje die foto*s aanvaardt)

dsc_0044

csc_0139

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

