Thailand: Van rattenhol naar 5 sterren naar rattenhol.

Veel tijd heb ik hier niet, dus meer info komt later. (Ook al heb ik een fantastisch kla4 hier, maar 80 Baht voor een half uurtje is me net iets te veel)

Ik kan mezelf alleen maar helpen door het verder verloop hier even chronologisch neer te typen, zodat ik binnen anderhalve dag maar aan te vullen heb.

Van Ko Muk gingen we naar Ko Kradan. PRACHTIG snorkelen daar, maar de accomodatie was niet echt fantastisch. Veel te duur voor wat het maar was.  Van Ko Kradan hebben we dan de boot genomen naar Ko lanta. Superrelaxed, het eerst *toeristisch* strand dat we aandeden, dat toch een heel leuke sfeer uitstraalde, en waar tegelijkertijd de toeristen elk een plekje hebben, zonder elkaar in de weg te moeten lopen.  Van Ko Lanta zijn we dan naar Krabi gegaan, waar we direct een longtail hebben gecharterd voor ons tweetjes naar Railay… Van in den beginne was me gezegd: “Ga er NIET heen, het is er Merde, het is er verschrikkelijk, er zitten hippies, er zitten verslaafden, het is er niet mooi……. ” .. genoeg info en verwittiginjg om niet te gaan, maar de vrouw die we aanspraken in Krabi vertelde me dat er maar 1 manier was om in Phuket (waar ik met A. had afgesproken) te raken, en dat was via Railay.

Ik kwam, ik zag en ik werd ziek. Bijna letterlijk. Ik vermoedde dat hetzowat het goorste hol was dat heel Thailand had. Maar het kon erger.

Later. 30 min op.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

