Inhaalmanoeuvre

Het ging allemaal een beetje in een sprintje, die laatste posts over Thailand, maar als ik die niet deed, dan leek het alsof ik maar achter bleef hinken met mijn recente bedenkingen, en zag ik me genoodzaakt deze ergens in het weekste deel van mijn hersenen op te slaan. Het resultaat is dat er geen bedenkingen meer overschieten, en ik dus op m’n gemakje overnieuw kan beginnen.

Ik kan uiteraard een aantal zaken vlug delen:

* een zeekomkommer zou een ideaal huisdier zijn, mits het een leuke naam krijgt
* Europeanen, hoe komen jullie er op om Noorwegen te verkiezen voor het eurovisisongfestival? Het enige waar dat nummer me aan deed denken was aan het gevoel dat je krijgt als ze bij een tattoo voor de 100ste keer over hetzelfde plekje lijken te gaan. Irritant, en het enige dat je wil is in iemands hand even goed doorbijten, om het te vergeten.
* Ik wil naar Jordanië.
* Mijn pols doet pijn, bij om het even welke beweging ik maak, zelfs als ik ‘m gewoon laat hangen.  Is er een radioloog in de zaal?
* Hé! ho! Ik moet stemmen in nederland! Ik weet begot niet waarop te stemmen (alvast niet op balkenende en/of Wilders, dat lijkt me al een goed begin.)

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

