Een Sneeuwdanske

Dat doe ik!

Met laarsjes met trosselkens aan en vlechtjes in mijn haar,  rond bomen zwiepend en mijn tong al op voorhand uitstekend voor de eerste vlok die zou durven vallen.

En o, en o! Mijn bolderkar rammelt ook bij de gedachte aan een knerpend laagje onder haar wielen.

DUS!

Ik stel voor dat we dit jaar sinterklaas, kerstmis en nieuwjaar inruilen voor een stevig  pak sneeuw (evenveel als in 1975, ook al heb ik dat net niet mogen meemaken) en dat we met z’n allen onze bottekes met trosselkens aantrekken en een dansje doen.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Blogging

Geef een reactie

