11111011010

Zo.

Nou.

Mijn eerste wens (die van 2009) is reeds uitgekomen. ‘k Heb sneeuw gekregen, en veel.  Genoeg om Calvin (van Hobbes)-gewijs mijn straat te verblijden met massamoordende sneeuwpoppen en hulpkreten voor aliens van de allerkleinste exo-planeten.

Meer wensen heb ik eigenlijk niet gewenst. (Allez, als je dat lotto-biljet tenminste niet meetelt, dat me tien euro heeft opgeleverd).

Geen idee of ik wel wil wensen. Ik ben er zo niet aan, en ik doe ’t meestal ook niet. Meestal merk ik pas dat ik vergeten ben te wensen en voornemens te installeren als anderen me vragen wat ze me mogen wensen of wat ik me heb voorgenomen. (Maar ook dat gebeurt niet veel, aangezien de meesten rondom me weten dat ik te veel droom om te wensen en te hard leef voor voornemens).

Ik ben eigenlijk meer van ’t verwensen, maar daarvoor is ’t de periode nog niet. We zitten nog allemaal ingeduffeld in onze gemütliche kerstwensdekentjes, en teren nog op de nieuwjaarsoverschotjes, dus ‘k wacht er nog maar mee (of ‘k hou ’t gewoon voor mezelf, dat kan ook).

Anyway,

Gelukkig nieuwjaar, Happy New Year, glückliches Neues Jahr, Felice Anno Nuovo, yeni yilinis kutlu olsun, I’D Miilad Said ous Sana Saida, Sretan Bozic, Glædelig Jul og godt nytår, Próspero Año Nuevo, Sawadee Pee Mai, Blwyddyn Newydd Dda enzoverder enzovoort en blablabla buh.

1 reactie

Opgeslagen onder Blogging

Een Reactie op “11111011010

  1. Walter Verbeeck

    Hoi Mieke.

    Ik wens je een gelukkig en gezond 2010 toe.

    Je hebt heel mooi en leuk geschreven blogs.

    Groetjes, Walter :)

Geef een reactie

